.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تیم ملی ایران با درخشش کشتی گیران مازندرانی قهرمان آسیا شد
دبیر هیأت کشتی مازندران گفت: تیم ملی کشورمان با درخشش فوق‌العاده کشتی گیران مازندرانی در پیکارهای کشتی آزاد نوجوانان آسیا بر بام آسیا ایستاد.

به گزارش شمال نیوز،غلامرضا نوری‌زاده امروز با اشاره به درخشش پنج‌ کشتی‌گیر مازندرانی در قهرمانی آسیا اظهار کرد:  تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب چهار نشان طلا، دو نقره و دو برنز قهرمان رقابت‌های آسیایی تایلند شد که هر چهار مدال ارزشمند طلا و یک مدال برنز توسط کشتی‌گیران متعصب مازندرانی به‌دست آمد.

وی افزود: در این مسابقات سید عرفان جعفریان در وزن 46 کیلوگرم، مهدی عشقی در 54 کیلوگرم، عباس فروتن در 85 کیلوگرم و سید مهدی هاشمی در 100 کیلوگرم به عنوان چهار کشتی گیر مازندرانی با اقتدار با برتری مقابل تمامی حریفان، نشان ارزشمند طلا را کسب کردند.

 این مسؤول در ادامه گفت: همچنین مهدی ویسی دیگر کشتی‌گیر مازندرانی وزن 42 کیلوگرم نیز به نشان برنز دست یافت.

نوری‌زاده یادآور شد: از نکات قابل توجه این مسابقات حضور 6 کشتی‌گیر نوجوان مازندرانی در ترکیب تیم ملی بود که پنج ملی‌پوش موفق به کسب مدال چهار مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

وی گفت: در این مسابقات تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان با 79 امتیاز قهرمان آسیا شد و هندوستان و قزاقستان نیز با 72 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیأت کشتی مازندران در پایان افزود: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند در شهر بانکوک برگزار شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.